Navigation bar
  Print document Start Previous page
 2 of 2 
Next page End  

een soort regenboog van kleuren ontstaat! En dit is het uiteindelijke resultaat! Vervolgens vertel ik dat
ze voorzichtig met de wasco moeten omgaan, want deze wasco vlekken krijg je moeilijk uit je kleren!
En helemaal niet meer uit de vloerbedekking. Dan laat ik de uitdelers de wasco uitdelen en de A5
formulieren!
7. Welke leeractiviteiten moeten de kinderen uitvoeren?
- hoe kunnen ze het beste leren?
Ze moeten goed naar de opdracht luisteren en zich hieraan houden! Vervolgens gaan ze hokjes
inkleuren!
8. Wat doe jij zelf in deze (les)activiteit?
- welke werkvorm kies je? –wat is jouw rol daarin? 
De inleiding in leerkracht gebonden, hierdoor komen ze erachter wat de bedoeling is(de uitleg).
Vervolgens gaan de leerlingen zelfstandig aan de slag! Ik blijf hierbij door de klas lopen en kijk hoe
iedereen zijn werkje maakt! Als er eventuele fouten gemaakt worden leg ik de boel even stil en leg ik
het nog een keer uit, misschien met behulp van het bord als het onduidelijk zou zijn!
9.
Welke onderwijs- en leermiddelen denk je nodig te hebben?
Ik heb 36 dikkere witte A5 vellen nodig! Verder heb ik veel wasco’s nodig!
10.
Hoe evalueer je deze (les)activiteit?
-
denk daarbij aan leerproces en leerresultaat van de kinderen, maar ook aan het lesgeven zelf  (je eigen
leerproces) 
Naam van de mentor:
Handtekening voor gezien (géén beoordeling):