Navigation bar
  Print document Start Previous page
 3 of 4 
Next page End  

Lesfase
Tijd
Leerinhoud
Didactische aanpak, organisatie en middelen
Opmerkingen mentor / Docent
Lesfase 1: 
Lesfase 2 
Presentatie 
Lesfase 3: 
Begeleide inoefening  
1.1
1.2
1.3
2.1
2.2
3.1
3.2
inleiding
oriëntatie
terugblik
Uitvoerend handelen (lesoverzicht kleine stappen voorbeelden heldere taal controle)
Strategisch handelen (vaardigheid voordoen hardop denken anticiperen op moeilijkheden
moeilijkheidsgraad stapsgewijs vergroten – controle stofbegrip)
Uitvoerend handelen (heldere opdrachten veel vragen hoge successcores terugkoppeling en
controle)
Strategisch handelen (handelingswijzers half afgemaakte voorbeelden wederzijds lesgeven
werken in paren of groepjes – moeilijkheidsgraad vergroten – controle inoefening – stofbegrip)
Lesfase 4:
Individuele verwerking, terugkoppeling en afsluiting
Totaalindruk:
Naam en handtekening mentor /
docent: