Navigation bar
  Print document Start Previous page
 1 of 5 
Next page End  

Student: Hilke van Keulen
Jaargroep: 2
Stageschool:
Groep: 1/2
Mentor:
Vak/onderwerp: Poppenkast, emoties
Datum:
Voor de student:
Aandachtspunten deze week                               Actiepunten deze les
Aansluiten bij de belevingswereld
van de kinderen.
Door een verhaallijn te kiezen die heel
herkenbaar is voor hen.
Voor de kinderen:
Lesdoel: wat moeten zij na de les kunnen/kennen?
Aan het einde van de les kunnen de kinderen een aantal emoties herkennen een kunnen ze
deze van elkaar onderscheiden.
Beginsituatie: welke betekenis heeft deze les voor de kinderen? Wat tref ik aan op het
gebied van organisatie? Wat moeten de kinderen kennen/kunnen om mijn les te kunnen
volgen?
Ik verwacht dat de kinderen dit een hele leuke les zullen vinden omdat ik Hanneke al bezig
heb gezien met Willem de Muis en de kinderen genieten daar enorm van.
Op het gebied van organisatie moet ik ervoor zorgen dat ik een grote doos heb met een gat 
aan de achterkant. Tevens moet ik zorgen voor een eerste hulp koffertje.
Om mijn les te kunnen volgen hoeven de kinderen alleen maar op te letten, gezellig mee te
doen en vooral GENIETEN!